Ads 468x60px

2012/09/30

PlayList by. MixPod

Heyy !!!


Multe s-au mai intamplat pe acest Blog . Mai intai am trimis un E-mail catre Henry pentru a lua la cunostinta Pandanda Life . Apoi Pandanda Life a schimbat Design-ul intreg si a adaugat un Chat in subsolul blogului . Bine Inteles Am Schimbat si bannerul si multe altele . Pe langa acestea ... am adaugat un PlayList cu puterea MixPod si melodii adaugate de pe YouTube .
Haideti sa vedem ce melodii avem in el si cum umblam in el . 

  1.  Rida ft.T Pain-Low(apple bottom jeans)
  2. Alexandra Stan - Mr Saxobeat
  3. INNA - Tu si Eu (Rock the Roof - Mexico City)
  4. INNA - WOW ( HD)
  5. Inna - Crazy Sexy Wild
  6. Mettalica - Nothing Else Matters 
Pentru a alege melodiile din Playlist poti sa dai pe Menu sau Info .Acest PlayList by. MixPod are un skin destul de usor si elegant care seamana cu un  MP4 .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Cateva Despre Noi

Echipa Pandanda Life este intemeiata de Zayn14 care a creeat din nou Pandanda Life Blog's ... cu toate drepturile ! Acest blog nu copiaza si nu fura de pe alte bloguri , in cazul in care nu avem ceva dovezi de poze vom lua o Poza dar vom spune si de unde am luato !

Vizitatori

Free counters!