Ads 468x60px

2012/10/19

O saptamana Nebuna

Hi All !


Dupa bine cum vedeti saptamana aceasta am avut timp sa creez un Design nou si sa imi creez un cont pe blogger . De postat si de jucat Pandanda sincer chiar nu am avut timp deoarece scoala, invatatul , designul ... sunt prea multe pt. mine . Asa ca acum postez si eu cate ceva despre Saptamana Aceasta !

Pai mai intai a fost ColorDay pe care o stiti cu totii este o sarbatoare Panda aproape in fiecare saptamana dar este frumoasa . Ei acum partea mai interesanta !!! Pumkin Festival !!!!

 1. Dupa cum observati fundalul scrisului in Pandanda este un Negru 
2.In West Market Street a aparut un ''Ciaun''
 3.In acel '' Ceaun'' avem produse super pe care le culegi doar daca
ai cel putin 25 de bomboane.
Imagine power by. Pandanda Blog Romania


Deci cam atat din Pandanda !!! Ne vedem cand ne vedem !!!!

~~~Zayn~~~~

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Cateva Despre Noi

Echipa Pandanda Life este intemeiata de Zayn14 care a creeat din nou Pandanda Life Blog's ... cu toate drepturile ! Acest blog nu copiaza si nu fura de pe alte bloguri , in cazul in care nu avem ceva dovezi de poze vom lua o Poza dar vom spune si de unde am luato !

Vizitatori

Free counters!