Ads 468x60px

2012/10/12

Papapiu2

Salutare!

Sunt Papapiu2 ... si sunt noua autoare a acestui Blog minunat , Pandanda Life.Ei bine dragilor eu sunt partea 2 a acestui blog , adik ?? Pai mai intai eu editez pozele si le trimit lui Zayn (Partea 1) adik. adaug un script peste pozele realizate de noi , sau mai bine spus proprietatea noastra 100%.Eu de acum voi posta mai des. pana acum nu am mai postat niciodata dar ... se iarta :)) . Acum am si eu o stire dar nu inainte de cunostinta :

Server Preferat:
Willow/Maple

FavoriteIce
Chocolate

LocationFavorit's
BearHollow

---Album Nou---
 Aceste imagini sunt proprietatea Pandanda Life ! 
Aceste imagini sunt proprietatea Pandanda Life !  
Asa sa revenim la stirea asta noua ! Sunt chiar foarte multe produse non-membri in Pandanda
si foarte multe pentru Elite Membre ! Sunt doar 2 poze dar practic sunt mai multe pagini de cat
am crezut eu ca v-a fii ! 
Oke !!! Ne vedem la postarea urmatoare !!! Va iubesc !
PACE ! ~~~Papapiu2~~~

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 

Cateva Despre Noi

Echipa Pandanda Life este intemeiata de Zayn14 care a creeat din nou Pandanda Life Blog's ... cu toate drepturile ! Acest blog nu copiaza si nu fura de pe alte bloguri , in cazul in care nu avem ceva dovezi de poze vom lua o Poza dar vom spune si de unde am luato !

Vizitatori

Free counters!